A3-d fotoblog


THROUGH MY EYES


Fotografie leert ons anders naar de wereld te kijken.
Door anders naar de dingen te kijken, zien we de dingen veelal ook anders...

Op mijn fotoblog laat ik foto's zien, die ik om wat voor reden dan ook de moeite waard vind, voorzien van enkele opmerkingen. Voel je vrij om commentaar te geven.

zaterdag 3 oktober 2009

Falkor


Deze kleine rakker reisde mee in de gondel van Birg naar de Schilthorn. Die grote ogen en de pluizige kop met flaporen deden me denken aan de geluksdraak Falkor, waarmee Atreyu zijn avonturen beleeft in The Never Ending Story.

Ik vraag me af of zo'n hondje nog iets merkt van het tochtje waarbij je in hoog tempo stijgt naar bijna 3000m. In ieder geval hield hij of zij alles goed in de gaten vanuit een veilige positie: de armen van het vrouwtje... Mij in ieder geval toen ik deze foto [f/4; 1/160; iso 1600] maakte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten