A3-d fotoblog


THROUGH MY EYES


Fotografie leert ons anders naar de wereld te kijken.
Door anders naar de dingen te kijken, zien we de dingen veelal ook anders...

Op mijn fotoblog laat ik foto's zien, die ik om wat voor reden dan ook de moeite waard vind, voorzien van enkele opmerkingen. Voel je vrij om commentaar te geven.

zaterdag 27 maart 2010

Living Statues

Vorig jaar tijdens een Living Statue festival een aantal foto's gemaakt. Erg makkelijke modellen: poseren als een standbeeld is immers hun grootste doel. Zonder het te weten maakte ik ook een aantal foto's van de winnares van het World Statue Festival 2009 Godelieve Huys. Zie eerder op dit weblog (oktober 2009).


Enkele weken terug werd ik benaderd door de organisatie van het World Statue Festival 2010 met de vraag of ze een van mijn foto's mochten gebruiken als beeldmerk voor alle uitingen rond dit wereldfestival. Dat is een leuk compliment ;-)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten