A3-d fotoblog


THROUGH MY EYES


Fotografie leert ons anders naar de wereld te kijken.
Door anders naar de dingen te kijken, zien we de dingen veelal ook anders...

Op mijn fotoblog laat ik foto's zien, die ik om wat voor reden dan ook de moeite waard vind, voorzien van enkele opmerkingen. Voel je vrij om commentaar te geven.

maandag 12 oktober 2009

Coach met een warm hart

Even geen foto, maar wel iets wat ik hier wil delen.

Ik kreeg vandaag onderstaande link doorgestuurd met de tekst: "een groter compliment kun je niet krijgen". Daar kan ik me wel bij aansluiten. Het is hartverwarmend als een inmiddels succesvolle entrepeneur op die wijze terugdenkt aan zijn "coach". Het interview is al enkele maanden geleden gepubliceerd, maar ik had het nog niet gezien. Leuk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten