A3-d fotoblog


THROUGH MY EYES


Fotografie leert ons anders naar de wereld te kijken.
Door anders naar de dingen te kijken, zien we de dingen veelal ook anders...

Op mijn fotoblog laat ik foto's zien, die ik om wat voor reden dan ook de moeite waard vind, voorzien van enkele opmerkingen. Voel je vrij om commentaar te geven.

zaterdag 31 oktober 2009

Seminar Windows7


Vorige week kwam het nieuwe OS van Windows op de markt. Reden voor MediaCollege om een seminar te organiseren voor haar relaties rond Windows7. Dit seminar werd op een fantastische wijze ingevuld door Tony Krijgen en Daniel van Soest, twee doorgewinterde showmasters, die goed op elkaar ingespeeld en zeer dynamisch door de diverse nieuwe en vernieuwde features van het OS flitsten. We hadden dit keer voor de eerste maal licht, beeld en geluid laten verzorgen door onze eigen studenten Podium- en evenemententechniek. Dit leverde een fraai resultaat op, maar maakte het fotograferen wel erg lastig. Weinig licht, veel beweging, diverse spots, enkele beeldschermen en het felle licht van de projector. Wederom een situatie waarin ik ontzetten blij ben met mijn 5Dmk2.
Bovenstaande foto is uit de hand gemaakt op 58mm, ISO3200, f/4 en 1/100.


uit de hand, 35mm, f/4, 1/15 en iso3200



uit de hand, 200mm, f/2.8, 1/320 en iso 3200

uit de hand, 200mm,  f/4, 1/200 en iso 3200

Geen opmerkingen:

Een reactie posten